theme-sticky-logo-alt
Doar pentru tine! REDUCERI mari pentru un somn plăcut.

Comandă telefonic: 0733 006 006

compare-icon 0

Tot ce vreau de Crăciun… Este un somn bun

Este cea mai minunată perioadă a anului! Cu luminile strălucitoare care se reflectă pe ferestrele maturi și cu mirosul de vin fiert care ne umple casele, nu există un moment mai potrivit pentru a decora holurile (și dormitoarele noastre). Cu decor festiv, cuverturi groase confortabile și lenjerie de pat proaspătă și frumoasă , este momentul perfect pentru a vă ghemui cu familia vizionand toate filmele noastre preferate de Crăciun.

Pentru a ne asigura că acest sezon este cel mai fericit moment al anului, echipa DOLCEDORMIRE a venit cu câteva sfaturi de top despre cum să dormi în Ajunul Crăciunului.  

Ajunul Crăciunului – Sfaturi pentru somn

1 din 3 dintre noi se luptă cu un somn prost și cu excursii stresante la cumpărături de ultim moment și cu multă socializare, dormitul în Ajunul Crăciunului poate fi și mai dificil. Calitatea somnului este esențială pentru bunăstarea și sănătatea ta fizică, așa că cum te poți asigura că te trezești odihnit în dimineața de Crăciun? 

Comutați cafeaua pentru cacao fierbinte

În timp ce o cafea în dimineața de Ajunul Crăciunului vă poate ajuta să vă simțiți motivat să vă finalizați toate pregătirile festive de ultimă oră, cofeina prea târziu în timpul zilei va face ca somnul dvs. de Crăciun să nu fie atât de odihnitor pe cât v-ați dori să fie. 

O cacao fierbinte este o băutură festivă grozavă care te va ajuta să ai o noapte de somn senin. Laptele cald folosit pentru a face această cacao fierbinte frumos cremoasă este asociat cu senzația de relaxare și este o alternativă minunată fără zahăr la ciocolata caldă. 

Perfecționați-vă mediul de iluminat  

Melatonina este un hormon natural din corpul tău care este foarte asociat cu somnul. Odată cu luminile reduse, crește nivelul de melatonină și, în consecință, te vei simți mai obosit și mai gata de somn, în timp ce expunerea la lumină oprește producția de hormon. Din acest motiv, smartphone-urile, laptopurile și televizorul pot împiedica un somn bun. 

Lumina albastră produsă de ecranele dvs. suprimă melatonina, ceea ce vă va împiedica ciclul somn-veghe. Așa că, când vine Crăciunul, optează pentru iluminarea cu LED-uri, stinge luminile sufrageriei la setarea perfectă, stinge dispozitivele, aprinde niște lumânări festive și relaxează-te sub pătură cu o ciocolată caldă. Petreceți seara citind cărți festive pentru copiii dvs. și având conversații pline de căldură cu familia – amintindu-vă toate amintirile preferate de Crăciun.

Pregătiți un mediu prietenos cu amânarea 

Crearea unui dormitor confortabil este esențială pentru o noapte de somn premium. Asigurându-vă că dormitorul dvs. este curat de aglomerația de Crăciun și plin cu lenjerie de pat confortabilă și mobilier moale, vă va ajuta să creați mediul perfect pentru dormit în timpul iernii. 

De la alegerea pernelor care vă vor oferi confort deplin până la o plapumă care să vă țină de cald, un pat confortabil este o necesitate în acest sezon de sărbători! 

 3 Beneficii ale unui somn bun în preajma Crăciunului

A avea un somn bun vă va ajuta să vă asigurați că vă puteți bucura de toată bucuria pe care o aduce Crăciunul. Pentru a vă ajuta să vă bucurați de un sezon liniștit al sărbătorilor, DOLCEDORMIRE a reunit principalele motive pentru care somnul este atât de important în perioada Crăciunului.

  • Faceți acest Crăciun memorabil 

Somnul vă permite minții să se odihnească, iar lipsa somnului vă poate afecta capacitatea de a învăța și de a vă aminti. Perioada de Crăciun este despre crearea de noi amintiri și, în timp ce dormi, creierul tău transformă amintirile pe termen scurt în amintiri pe termen lung. Aceasta înseamnă că atunci când te trezești, poți să vezi adesea lucrurile mai clar, ceea ce îți oferă acea atitudine de trezire. 

  • Să aveți un Crăciun odihnitor  

Să te simți stresat în preajma Crăciunului este normal. Cu toate acestea, somnul slab te poate face să te simți mai stresat decât de obicei. Un somn bun de noapte poate ajuta la relaxarea sistemelor din corpul tău care creează hormonul stresului, cortizolul, astfel încât te vei trezi simțindu-te împrospătat și gata să te bucuri de ziua de Crăciun. 

  • Fii pe deplin concentrat pe ziua cea mare 

Nivelurile de energie se îmbunătățesc cu o noapte de somn odihnită, ceea ce vă poate ajuta să aveți mintea limpede în ziua de Crăciun, astfel încât să puteți fi pe deplin prezent și să vă bucurați de fiecare moment. Nu dormi în mod corespunzător îți poate afecta concentrarea și durata de atenție, ceea ce înseamnă că ți-ar putea fi mai greu să rămâi concentrat în timpul zilei. 

Cum să adormi în Ajunul Crăciunului

A avea o rutină bună la culcare este o modalitate excelentă de a-ți arăta mintea că te pregătești să mergi la culcare. Cu toate acestea, în Ajunul Crăciunului, această rutină poate arăta puțin diferit față de restul anului. Chiar dacă filmele de Crăciun sunt obligatorii în Ajunul Crăciunului și o băutură mică nu va face prea mult rău, limitarea cantității de televizor la care te uiți și a ceea ce bei cu câteva ore înainte de culcare este esențială pentru a obține un somn bun.

Dormit pe vreme rece 

Când nopțile se întunecă și temperatura scade, un somn bun poate deveni mai dificil decât de obicei. Studiile au arătat că temperatura optimă pentru dormit este între 15 – 22 de grade Celsius. Când temperatura este prea rece, este posibil să petreceți mai mult timp zvâcnindu-vă și vă întoarceți încercând să vă simțiți confortabil decât dormind o noapte superioară. 

Bea un ceai fără cofeină 

Ceaiul de plante înainte de culcare te poate încălzi și te poate relaxa, ajutându-te să dormi. Mușețelul este o opțiune excelentă, deoarece conține antioxidantul apigenin, care are efecte mari de reducere a anxietății și este considerat un inductor de somn. Pur și simplu sorbiți ceaiul, relaxați-vă și relaxați-vă în patul dvs.!

Faceți o baie caldă

A face o baie relaxantă în baie sau un duș fierbinte înainte de culcare poate ajuta la creșterea temperaturii centrale a corpului. Uleiurile esențiale de baie de lavandă și crema hidratantă pentru corp vă vor ajuta, de asemenea, să vă simțiți calm pentru o stare de spirit senină. Asigurați-vă că aveți niște prosoape pufoase proaspete de la uscătorul de rufe pentru când ieșiți din baie, pentru a face ca întreaga experiență să se simtă puțin mai luxoasă. 

Optează pentru fibre naturale 

Folosirea fibrelor naturale, cum ar fi bumbacul 100%, pentru așternutul tău va ajuta la reglarea temperaturii corpului. Proprietățile ușoare și respirabile ale lenjeriei de pat din bumbac natural vor permite circulației aerului să ajungă la piele. De asemenea, se simte luxos de moale, ceea ce asigură un somn cu adevărat confortabil.

Nu lăsați frigul să se strecoare

Asigurați-vă că camera dvs. este complet izolată, asigurându-vă că nu există curente de aer care se strecoară prin ferestre sau goluri în ușa dormitorului dvs. Perdelele luxoase și groase, care vă acoperă complet ferestrele, vă vor ajuta să păstrați curenții de aer și căldura înăuntru, în timp ce vă vor face dormitorul să arate și să se simtă primitor și confortabil.

Păstrați-vă așternutul curat

Vremea de iarnă înseamnă și sezon de răceală și gripă! Curățați-vă în mod regulat lenjeria de pat pentru a vă asigura că țineți gândacii la distanță! 

Oferă cadoul somnului de Crăciun

Să știi exact ce să le oferi celor dragi de Crăciun poate fi o provocare… Indiferent dacă cumperi pentru noi proprietari sau pe cineva care iubește o pătură confortabilă, lenjeria de pat de lux și platurile frumoase sunt o modalitate excelentă de a trata pe cineva special în acest sezon de sărbători. . 

Descoperiți mai multe sfaturi despre cum să obțineți cel mai bun somn de noapte cu ghidurile noastre DOLCEDORMIRE sau pentru inspirație pentru stil, accesați blogul nostru de Crăciun.

Articolul anterior
Cum alegem un topper bun?

0 Comentarii

Lasă un comentariu

15 49.0138 8.38624 1 1 4000 1 https://blog.dolcedormire.ro 300 0